Disclaimer

All personal images and contents on this page are copyrighted and the sole property of shustory.blogspot.com. No one is given permission to use any images from this blog without my written permission.

Tuesday, February 22, 2011

Baby Stuff: Barut dan Tungku 7 herba

Barut dan Tungku bayi sudah ada, order online dari mybabycomel. Harganya yang berpatutan dan delivery yang sangat cepat. Lagi2 pulak beli pada bulan Februari ni dapat diskaun.



Shu order 2 set dan total semua adalah 10 helai. 1 set barut bertali kain cotton warna putih dan 1 set barut Zap On kain flannel macam2 kaler. Semuanya Medium saiz, bolehla baby pakai lama sikit. Puas hati dengan jahitannya, kemas dan cantik, mak pun cakap macam tu.



Tungku 7 herba ni pulak guna untuk tuam bayi bagi menghalang angin masuk ke badan bayi yg akan mengakibatkan kembung perut. Actually banyak je fungsinya. Kalau nak order dan mendapatkan maklumat lanjut boleh lawati website berikut dan berhubung dengan Kak Mazlin.




2 comments:

  1. alaa tomey nya tungku bb tu..tp kan, 1st bb je ko akan buat sume tu...utk anak2 yg seterusnya, dh malas dah..ikut experience aku la...hehehe

    ReplyDelete
  2. Tak pe dah lia, kalau aku tak buat, mak aku tolong buatkan. hehehe

    ReplyDelete