Disclaimer

All personal images and contents on this page are copyrighted and the sole property of shustory.blogspot.com. No one is given permission to use any images from this blog without my written permission.

Tuesday, October 19, 2010

Outdoor Photoshoot

Outdoor photoshoot ni dibuat dekat taman permainan bersebelahan bulatan simpang lima di Klang, Jalan menuju ke istana. Ini photoshoot terakhir dibuat pada hari yang sama dengan hari pernikahan. Waktu ni memang panas terik. lebih kurang kul 5 petang. Kesian my hubby, dia mana leh tahan panas. Tapi dia sangat2 sporting that day. Asalnyer nak buat kat taman botanic, bukit tinggi kat Klang tapi bila sampai je kat taman tu macam tak menarik je. Yang ada tasik, pokok2 dan jambatan. Bosan. Kat dalam otak ni memang dah idea nak buat kat taman permainan simpang 5 nih. Penuh warna warni, barulah fun. So, lepas tengok panorama yang tak menarik tu, terus gerak ke simpang 5. So layan kan je ye.








Ni pose request daripada isteri tercinta.
Cian hubby kene paksa angkat isterinyer yang berat ni.



Tengok gambar yang last tu, dua2 pun tak mampu nak buka mata besar2. Sebabnyer, panas sangat2. Nak bagi tau ni, photoshoot dari pagi hingga ke petang, rasanya adalah sangat3x penat. Tapi tak pelah, sebab bukannye selalu pun kan.

2 comments:

  1. klakar aku tgk gmbar yg ko request laki ko dukung ko tu..hahahah sebabnye aku pun ade request yg sama.. kite ni semua mmg prasan ringan koottttt.hahahahahah.... klo ko tgk kt blog aku terpampang gmbar aku yg kena dukung tu... kakaka

    ReplyDelete
  2. Aku dah tengok pic yang laki ko angkat ko tu. Tu ar, bajet macam ringan sangat kan?

    ReplyDelete