Disclaimer

All personal images and contents on this page are copyrighted and the sole property of shustory.blogspot.com. No one is given permission to use any images from this blog without my written permission.

Wednesday, November 24, 2010

My Farewell lunch @ Nandos, Tropicana City Mall

Sehari sebelum my last day, my department (SS) ada arrange my farewell lunch. Yeahhhh... finally, ada jugak farewell lunch untuk Cik Shu. Memang kebiasaan department SS akan buat farewell lunch untuk orang yang dah resign. Everybody akan belanja that person for lunch. Dulu berangan-angan bila la my turn, nanti nak makan2 kat mana ek?. Ceh, belum resign lagi dah pikir macam tu, nampak sangat dah simpan niat nak resign dari awal2 lagi. Hehehehe...

Nandos ni, cik shu yang pilih sebab ada kat Tropicana City Mall. Dari office dekat sikit nak gi sana.

Nandos pilihan yang sihat.

From left Mila, Azreen, Juliet, Suhada and Me

Choosing the meal, most of us go for quarter set meal

This group had their meal first

From left Kai Jiet, Jean Ming, Kia Peng @ KP and Julyana

KP is not from the same department tapi dia join this farewell sebab dia nak belanja me too. Anyway, he is very nice and helpful person.

me with Suhada and Meor

Me with the appetizer

Juliet with Angry Mango Burger

My meal of the day


Thanks for all my ex-team members for paying my lunch on that day. Even though we are not colleague anymore but we are still friends because......

"Once we become a friend, forever we will be friend."

4 comments:

  1. ohhh korang pegi Nandos ye.ciss patutla bila i ajak Myo g Nandos dia buat dek je.Baru mkn rupanya...mencik tau :P So amcam keje kat tmpt baru? Best tak? rasa cam nk tuka keje jgk la cam shu. tp time tgh memboyot ni sape la yg nk amik keje kan T_T

    ReplyDelete
  2. Lor, ye ker. Apelah myo ni, permintaan ibu mengandung tak ditunaikan.
    Tempat baru so far so good. Nanti shu buat entry pasal tempat baru ye.
    Owh, nape nak cari tempat baru? tak pe, lepas deliver nanti boleh cari keje, buat masa ni sabar ye.

    ReplyDelete
  3. jaga kesihatan elok2x ye shue....semoga bertambah rezki di temopat baru t

    ReplyDelete