Disclaimer

All personal images and contents on this page are copyrighted and the sole property of shustory.blogspot.com. No one is given permission to use any images from this blog without my written permission.

Monday, June 27, 2011

Dua2 dah botak

**Backdated Entry**


17.06.2011, Jumaat

Baba Saqlain cuti pada hari ini. Jadi baba Saqlain ambil kesempatan ini untuk mencukur rambut Saqlain. Untuk tak nak bagi Saqlain gerak2kan kepalanya, kene upah dengan susu. Sambil menyusukan saqlain, babanya memulakan sesi pencukuran.


Sebelah kiri kepala dah settle. Anak mama ni minum susu sampai tertidur. Tiarapkan Saqlain atas bantal. Lagi la senang la nak mencukur rambut tu.

Sebelah kanan pulak dicukur. Baik sungguh laku anak mama ni.

Baba mencukur dengan berhati2. Setakat ni tak de luka lagi.

Kasi licin dan kemas2 rambut yang telah dicukur. Dah nak2 selesai, tiba2 saqlain bergerak. Luka la sikit kepala tu. Tak snap plak bahagian kepala yang kene luka tu sebab mamanya ni gelabah tengok luka kat kepala anaknya.

Tadaaaa!!!! inilah hasilnya. My little cutie pie. Licin sudey ;)
Bertambah2 bambam nampaknya pipi tu.

Anyway, bukan Saqlain sorang je dibotakkan hari tu. Babanya pun sama membotakkan diri. Babanya dah niat nak sama2 botak dengan Saqlain. Ni barulah best friend namanya kan ;)
Like father like son
Sekarang dua-dua dah botak. Sayang bangat sama dua2 chenta hati saya. Muah! muah! muah

4 comments:

  1. sukerrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! :)

    ReplyDelete
  2. saqlain pakai celak..mana aci papa nya xde celak pun..tp dh sama botak aa...sweet

    ReplyDelete
  3. comey dua2nya...shu, awatnye anak ko mcam anak patung??? i jeles u........... hahahaha

    ReplyDelete
  4. Leo: Shu 2 kali Sukerrrrr!!!!

    Mia: Papanya pun pakai jugak tapi time ni x pakai.

    Atie: MAcam anak patung ke? tu yang hari2 kat rumah aku dok gomol dia.

    ReplyDelete