Disclaimer

All personal images and contents on this page are copyrighted and the sole property of shustory.blogspot.com. No one is given permission to use any images from this blog without my written permission.

Saturday, April 24, 2010

Kitchen Creatures, Centrepoint Bandar Utama

Jumaat lepas, last day Fini kat Nexbis. Macam biasa lah, kitaorang2 ni suka buat private farewell walaupun dah buat official farewell lunch semalam. Private farewell nih kitaorang2 jer. Bermula dengan private farewell lunch untuk susi, dan sekarang turn fini pulak. Saje je suka2 nak jalan2 cari makan dan bergosip-gosip di luar office hour. So, for this time, fini demand nak farewell kat Kitchen Creatures setelah dipengaruhi oleh Cik Sue yang fried mushroom kat situ lebih sedap dari Delicious, Bangsar.

Ni la orang2 yang tengah tension dan tak sabar2 nak bergosip diluar office.
Kitchen Creatures adalah No Frills dining, ape kebendalah tu. Baca sendiri kat bawah ni.
Ape yang dihidangkan di sini?. Apa yang aku lihat adalah makanan2 barat dan harganya boleh tahan murah gak la. Cuma, aku rasa minumannya agak mahal dan tak banyak choice.
Mulanya, Juliet order 'House Special Root Bear' akan tetapi dia tak suka rasa minuman itu kerana itu adalah air sarsi dan ditambah halia. hmmm.. tapi not bad gak la rasanya maybe tak kene dengan tekak dia, then Juliet order Latte. English Breakfast Tea tu, aku order dan share dengan ayu.
Appetizer yang dinanti2kan betul2 membuka selera. Fried mushroom sangat juicy and it is recommended, Fini siap tambah lagi 1 Fried mushroom. Tapi Baked mushroom tak berapa umphhh.. la.
Tu dia main course yang kitaorang order.
Overall, puas hati la dengan makanan kat situ dan sesuai jugak dengan harganya. Bertambah-tambah pulak dengan restoran manager yang tersangat lah ramahnye, siap offer diri untuk ambilkan gambar kitaorang semua lagi tuh.
Perkara yang menggembirakan selepas makan, husband fini belanja kitaorang makan aiskrim Baskin Robin. Tengok tuh.



2 comments: