Disclaimer

All personal images and contents on this page are copyrighted and the sole property of shustory.blogspot.com. No one is given permission to use any images from this blog without my written permission.

Wednesday, June 2, 2010

Cheese Tart untuk nikah Door Gift


Untuk Nikah Door gift, cik shu bagi cheese tart, order dari Kak Izah. kenapa ek? sebab cik shu suka sangat dengan cheese, jadi sempena hari istimewa, cik shu nak berkongsi kegemaran cik shu dengan semua tetamu yang hadir. Untuk door gift, tart yang macam kat atas tu di bungkus 2 dalam setiap pek (1 white cheese tart, 1 coklat cheese tart). Lupa plak nak snap gambar selepas di packtTapi boleh refer kat blog cheesepassionate.

Feedback daripada family dan tetamu, mereka sangat suka dengan cheese tart ni especially white cheese tart. ada siap mintak tempahkan untuk diaorang lagi tuh. Sebab suka sangat, jurunikah yang menikahkan kitaorang pun siap mintak lagi satu. Bagi Cik Shu, harganya amatlah berpatutan, untuk tart yang sudah siap di pek, hanya RM 1.50 (2 pcs). Banyak lagi produk2 berasaskan cheese yang dibuat oleh kak izah. Kalau nak buat hantaran pun boleh. Cheese tart kak Izah sangat2 lah direkomenkan oleh saya untuk korang.

No comments:

Post a Comment